Friday, June 10, 2011

116: more more




so much for the 'twelve to go'...i only sew another four of the aliens and decided to move on with the other projects and also completing old ones.

for anyone who's interested to buy these fellas, please email me at sitiwaznahnaan@gmail.com. the rest of the unsold aliens will be sold at a local event for special education fund.

********************
edit: ukuran; tinggi 11cm (tidak termasuk reben/tali), lebar 9cm (dari hujung tangan ke tangan)..harga RM7 tidak termasuk penghantaran

12 comments:

Cik Mun said...

are u special education teacher?

waz said...

my husband is. i am an english teacher. he taught deaf students for a year and now he is teaching students with learning difficulties including down syndrome and slow learners

wannurfazrini said...

mcm nak beli je tp nak tahu ukuran patung ni bape besar dan barape $$ ye?

Cik Mun said...

eh really? suami akak dlu mengajar mana? saya pun bakal cikgu khas pengkhususan masalah pendengaran tp posting xtaulah dpt mana. nervous. hopefully dapat deaf juga. dulu suami akak ngajar mana?

qasdina said...

mna beli kain felt itu? brapa rm semeter?:D

waz said...

wannurfazrini: ukuran; tinggi 11cm (tidak termasuk reben/tali), lebar 9cm (dari hujung tangan ke tangan)..harga RM7 tidak termasuk penghantaran

cikmun: dulu dia mengajar di sekolah kebangsaan pendidikan khas KK. sekarang dah masuk sekolah biasa; tapi ajar budak2 istimewa. jgn nervous, mst dapat mengajar dengan baik :) All the best!! :D

mas: kain felt tu, ada yg kecik2 n nipis2 jual di kedai2 kraftangan..lebih kurang 15cmx15cm RM1.50..tapi ada yg di jual di daiso..besar dan berkualiti RM5.00 jak..hehehe

Cik Mun said...

hehe nervous yang amatlah kak. takutttt xdpt jadi cikgu yang baik. yelah senang dpt pahala senang dpt dosa. terima kasih kakak :D

waz said...

hehe dosa pahala tu Allah saja punya kerja..kita buat terbaik saja dan sentiasa baiki kemampuan diri..tu yg slalu suami nasihatkan :) slamat mengajar!

MyBotanG said...

I saw the pearls... sweeeeettttt!!!! :)
You're an English teacher..? I didn't know that about you..

waz said...

sohana! that's your idea thank you!:D
yes, im an english teacher...but not a good one, im afraid..huhu :|

MyBotanG said...

I would have taken you for an art or even a geography teacher... *don't ask me why* heheheh

I am.. ehm.. or may be I should I too was an English teacher..

waz said...

i knew it!!! i was guessing u were an english teacher..okay, what i mean is, i was guessing u are still one in Japan or something..hehehe

but i am curios about how i seemd to be n geo-teacher 2 u. hihi