Monday, March 26, 2012

146: baby blues?



Syukur, as some of u might have known/guessed, aku sudah selamat melahirkan puteraku Iyyad Shafwan bulan lepas. I am now officially a mommy. weird feeling. but i am happy!! Birthday kami cuma beza 4 hari~ hihi

dan syukur juga, aku sudah mula memegang pensel semula 2 minggu lepas, *walaupun pantang belum habis. haha this is very important to me, though i didnt think of it as that before...the first few weeks as a mommy was really tough, tougher than i thought. I sort of gotten into a 'short' phase of baby blues..dan melukis semula banyak membantu aku to get my head straight,..macam yg aku suda tulis di 'karya' di atas tu.

mulai dari post ini, aku akan cuba upload 'karya2' yg sudah aku siapkan :)

2 comments:

ankeljonni said...

wah!! cantik giler la drawing..
paling suka yg paling atas sekali tu... cup of tea...


lawa giler... huhuhu

waz said...

WAH!!!!!!!! pacik joni komen blog sy!! :D :D :D hepi...hehehe

cup of tea tu lukisan lama, pacik...skrg ni dah kurang doodle macam tu huhu terima kasih byk2 sbb sudi dtg sini :D :D