Monday, February 6, 2012

141: hargai ibu anda

"honey, you know what...after seeing you, going through all this..from day one.."
"...up til this point, it makes me think..."
"...how come some people can be sooo mean to their mothers..."
"..maybe they're just insane, no..?"

Aku sayang mama ku. Tapi aku rasa, aku mau hargai dia lebih lagi lepas aku lalui semua ni. I thought I understood how hard pregnant-hood is...sebab aku selalu dengar orang kan selalu cakap2 "bukan senang, amatlah susah, mengandung ni.."..tapi rupanya...it's beyond any stories...

Hargailah ibu anda.

4 comments:

WEI LYN said...

mesti within 9 months tu kita hidup dlm ke'worried'an kan?

waz said...

huhu bukan woried saja...baaanyyaakkk lagi yg memenuhi 9 months tu..susah mo cakap :">

Xeno said...

Awwww....so touching

waz said...

alahai, sicher...