Monday, December 20, 2010

eighty seven: untuk gadis hanis manis

hari ini hari terakhir untuk budak2 SPM; merdeka. Jerit2. Conteng sana sini. Oh. They have no idea what's ahead of them. Maybe yes; but just a rough idea. Macam keluar dari mulut buaya, masuk mulut org-yg-baru-bgn-pagi. Busuk. Lagi teruk dari mulut dragon. Iya. itu perumpamaan yang aku pilih.

Pada beberapa jam yang sungguh tidak membosankan itu; aku pun buat kesekian kalinya; bertapuk2 (sorok) melukis ..demi tidak terlena. Semalam hanis manis mintak aku lukis dia. request yg paling simple setakat ni. Jadi aku dahulukan request dia dan :-

percubaan pertama. tiada warna sbb aku tidak puas hati lukisan ni.

cubaan kedua. aku warna. cuma; ianya imej dari scanner. lagi problem dengan warna kulit. haih.

hanis, sila email saya sitiwaznahnaan@gmail.com jika ingin lukisan ini tanpa watermark. :> hope you like it..

sebenarnya banyak rogh sketches yang aku buat tadi. tapi semua belum diperbaiki. I'll upload them later when I'm finished with them.

2 weeks before school starts again. Oh; my.

11 comments:

Bella Luna said...

its perfect. i nak mintak permission to stole this together with the watermark. so people can have recognition there.

omaigod, i actually look pretty! haha

waz said...

ofkos you are pretty!! ;> please 'steal' it then heehee thank u,hanis...

Bella Luna said...

haah lah it is actually 'steal'.

can u believe that i'm doing major in English. because i cant. heee.

waz said...

OMG!!!!hanissss i bukan nak betul kan grammar; no no nooo..what i meant to do was to mean that i was ermm you're not actually stealing it, coz it's made for u; but we call it steal with the inverted commas..huhuhuhuuu i do believe you're majoring in English..

huhu sorri misunderstanding

Bella Luna said...

ahaahahahaha. i get it. tapi memang betol i salah pon. haha.

i like this kind of misunderstanding, sbb the explaination is so cute! hahaaha.

waz said...

sgt takut org salah faham...nanti i kena label grammar freak.. :(
heheh naseb hanis cool ja orgnya :D

Bella Luna said...

hey! grammar freak doesn't sound so bad. ;)

arifdzulkiffly said...

mesti si hanis manis ni kembang hidung.
:P

waz said...

hanis: it's the one thing that i dont wana be labeled as, hanis ;>

arif: hihihi hope so :>

Blood Seeker said...

tehe, cute

waz said...

there u r!! :> wonder when u'll b dropping by.. hehehe